Wilkins And Wontkins Wiki
Advertisement

Henson Associates/Jim Henson Productions produced three commercials for Tsudi Tochi soda in Japan from 1980-1981. The commercials featured Tsudi and Tochi (Wilkins and Wontkins). Jim Henson performed Wilkins, while Frank Oz performed Wontkins, with Japanese voice actors dubbing their voices.

Transscripts[]

Cannon

  • Tsudi:オーケーバディ、あなたはTsudi Tochiをどう思いますか?
  • Tochi:私はそれを味わったことがない。
  • Tsudi:今、あなたはTsudi Tochiについてどう思いますか?

Sushi

  • Tsudi:あなたの寿司とTsudiトチいくつかのしたいですか
  • Tochi:いや、ちょうど寿司をください.
  • Tsudi:確かにTsudi Tochiのボトルを洗い流したくないですか?

Brand X

  • Tsudi:ツディ-トチのボトルはどうですか?
  • Tochi:いや、私はブランドXを持ってみましょう
  • Tsudi:オーケー!
  • Tochi:うーん、その知性!

TV Set

  • Tsudi(テレビで):ツディトチを購入するか、他の。
  • Tochi:それとも何ですか?
  • Tochi(観客へ):ツディ-トチを購入する。 それはテレビよりも安いです。'
Advertisement